Słoneczny początek Moroccanoil Ladies Golf Tour

9 czerwca 2021

3 czerwca w zielonogórskim Przytok Golf & Resort odbył się pierwszy z turniejów tegorocznego cyklu Moroccanoil Ladies Golf Tour. Dzień później panie rywalizowały w Kalinowych Polach.

W Przytoku zagrało 27 golfistek. Najlepsza w kategorii głównej (stroke play brutto) była Agnieszka Lorens Kozakiewicz (SPACE Golf & Friends Club), która w dwukrotnym pokonaniu 9-dołkowego pola odnotowała 74 uderzenia, czyli +8. Druga była reprezentantka gospodarzy Mariola Libera z +11 na koncie, a trzecia Małgorzata Januszonek (Gorzowski KG Zawarcie) z +14. Pełne wyniki TUTAJ.

4 czerwca do gry na 18-dołkowym obiekcie Kalinowe Pola GC przystąpiło 29 kobiet. W stroke play brutto wynikiem +10 wygrała Erwina Kolasińska (Binowo Park GC). Drugie miejsce zajęła Bożena Kowalczykowska (Przytok GR) z +15. Trzecią pozycję ponownie objęła Małgorzata Januszonek, z +19. Pełne wyniki TUTAJ.

W tej kobiecej serii nie tylko wyniki sportowe są istotne, ale również integracja golfistek z całego kraju oraz wdrażanie początkujących do turniejowej rywalizacji.

Podobnie jak w poprzednich edycjach celem serii, poza sportową rywalizacją, ważna jest integracja dobrych i słabszych zawodniczek. Dlatego niezwykle chętnie powitamy w gronie uczestniczek panie, które dopiero zaczynają przygodę z golfem i są świeżo po kursie na Zieloną Kartę. Chcemy je zachęcić i zmobilizować” – mówiła jeszcze przed rozpoczęciem turniejów przewodnicząca Komisji Golfa Kobiecego Bożena Kowalczykowska.

Kolejne zawody serii odbędą się 2 lipca we Toya G&CC. Lista turniejów znajduje się TUTAJ.

Łącznie w tym sezonie odbędzie się dziesięć turniejów dedykowanych kobietom, bez względu na ich wiek czy prezentowane umiejętności golfowe. 

Sponsorem cyklu została marka Moroccanoil oferująca profesjonalne produkty do  pielęgnacji i stylizacji włosów z olejem arganowym, które wywołały rewolucję w branży  fryzjerskiej na całym świecie. Moroccanoil szybko stał się sensacją, którą przyjęły gwiazdy, świat mody, styliści filmowi i telewizyjni, redaktorzy najbardziej luksusowych magazynów oraz kobiety na całym świecie. Flagowym produktem marki jest Kuracja Moroccanoil (Moroccanoil Treatment), która stworzyła całkowicie nową kategorię w segmencie pielęgnacji włosów – zabiegi olejkami. Uczestniczki Moroccanoil Ladies Golf Tour znajdą ją w przygotowanych zestawach nagród.

 

fot. Komisja Golfa Kobiecego