Audi partnerem generalnym PZG

1 stycznia 2016

Od wielu lat Audi angażuje się we współpracę z golfistami i organizacjami golfowymi na całym świecie, a od nowego roku wspierać będzie Polski Związek Golfa. Pod skrzydłami patronatu znajdą się cykl turniejów dla dzieci i młodzieży Audi Junior Tour oraz partnerstwo przy Narodowym Programie Rozwoju Juniorów. Marka Audi będzie również obecna jako sponsor generalny podczas serii mistrzostw Polski Citi Handlowy Polish Championships.

„Partnerstwo Polskiego Związku Golfa i Audi to naturalne połączenie wspólnych wartości” – mówi Michał Bowsza, Dyrektor Audi w Polsce. „W golfie ogromnie liczy się technika i precyzja. Jest to też sport elegancki, z pewnością plasujący się w sportowym segmencie „premium”. Podobnie jest z marką Audi” – dodaje.

 „Audi jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych firm motoryzacyjnych, które aktywnie wspierają rozwój golfa. Z pewnością współpraca z nowym partnerem przyniesie wiele korzyści oraz nowych możliwości. Szczególnie cieszy zaangażowanie i patronat nad golfem juniorskim” – powiedział Marek Michałowski, prezes zarządu PZG.

Audi to marka mająca sport wpisany w swoje DNA. Jej legendę budują historyczne już zwycięstwa Audi quattro w rajdach samochodowych, współczesne sukcesy np. w długodystansowych wyścigach  FIA-WEC z prestiżowym 24-godzinnym wyścigiem w Le Mans na czele, czy w serii wyscigów DTM. Cztery pierścienie angażują się również w wiele innych dziedzin sportu, oddających najważniejsze dla Audi wartości: sportowego ducha, technikę i precyzję. Od ponad dwudziestu pięciu lat partneruje jednemu z najważniejszych w Niemczech amatorskich turniejów golfowych – Audi quattro Cup (http://audiquattrocup.com).

Koncern Audi w roku 2014 dostarczył klientom około 1 741 100 samochodów marki Audi. W roku 2014 przedsiębiorstwo osiągnęło przychody w wysokości 53,8 miliardów euro, a jego zysk operacyjny wyniósł 5,15 miliardów euro.

Marka Audi obecna jest na ponad 100 rynkach całego świata. Produkcja odbywa się w zakładach w Ingolstadt, Neckarsulm, Györ (Węgry), w Brukseli (Belgia), w Bratysławie (Słowacja), Martorell (Hiszpania), w Kałudze (Rosja), Aurangabad (Indie), Changchun i w Foshan (Chiny), a także w Dżakarcie (Indonezja). W roku 2015 produkcja samochodów marki Audi ruszy w Kurytybie (Brazylia), a od 2016 w San José Chiapa w Meksyku.

Spółkami należącymi w 100% do Audi AG są między innymi quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini Holding S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Włochy) oraz producent sportowych motocykli Ducati Motor Holding S.p.A (Bolonia/Włochy).

Audi zatrudnia obecnie ponad 80 000 pracowników, z czego 58 000 w Niemczech. W latach 2015 – 2019 koncern planuje inwestycje rzędu 24 miliardów euro, głównie w nowe produkty i zrównoważone technologie. Audi przykłada dużą wagę do korporacyjnej odpowiedzialności, a w swej strategii ustanowiło zasadę zrównoważonego rozwoju swoich produktów i procesów produkcyjnych. Długoterminowym celem koncernu jest mobilność wolna od CO2.

Audi Polska: www.audi.pl
Facebook: https://www.facebook.com/AudiPL
Instagram: https://www.instagram.com/audipl/
Twitter: https://twitter.com/AudiPolska
Youtube: https://www.youtube.com/user/AUDIpl