BMW Group sponsorem generalnym Polskiego Związku Golfa!

12 kwietnia 2013

BMW Group od lat aktywnie wspiera rozwój golfa na całym świecie. W ramach swojego zaangażowania w Polsce firma w szczególny sposób skoncentruje się na promowaniu tej dyscypliny sportu wśród dzieci i młodzieży. Temu celowi ma służyć sponsoring cyklu turniejów BMW Junior Tour oraz partnerstwo przy zainicjowanym przez Polski Związek Golfa Narodowym Programie Rozwoju Juniorów. Jednocześnie BMW Group Polska jako sponsor generalny 11 turniejów z cyklu mistrzostw Polski Citi Handlowy Polish Championships wesprze rozgrywki seniorów.

W ramach współpracy podjętej z PZG firma będzie obecna również podczas najważniejszego wydarzenia sezonu – turnieju LOTOS Polish Open, organizowanego w ramach europejskiej ligi zawodowej Pro Golf Tour. Dodatkowo, z okazji XX – lecia polskiego golfa 28 września 2013 r. na polu golfowym Sobienie Królewskie G&CC, wspólnie z PZG zorganizuje jeden z najważniejszych turniejów sponsorskich sezonu 2013 – jubileuszowy „BMW Championship Poland”.

“Wspieranie golfa w Polsce i edukacja juniorów są naturalnym elementem naszej strategii, w której kluczowe miejsce zajmuje polityka społecznej odpowiedzialności. Golf w bezpośredni sposób nawiązuje także do charakteru naszej marki – liczy się w nim z jednej strony dynamika, a z drugiej precyzja i technika” – powiedział Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska. “BMW Group nie tylko pomaga w rozwoju najbardziej utalentowanych młodych zawodników, ale myśli o miłośnikach golfa na całym świecie już na etapie projektowania samochodów” – dodał Andreas Biehler.

„BMW to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w sponsoringu golfa na świecie od wielu lat. Zaangażowanie tej firmy w rozwój golfa w naszym kraju to wspaniała wiadomość dla całego środowiska polskich golfistów bowiem bez wsparcia BMW utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju tego sportu w Polsce byłoby niezwykle trudne. Szczególnie cieszy nas wsparcie zapewnione juniorom w ich drodze do realizacji marzeń o występnie na igrzyskach olimpijskich” – ocenił Marek Michałowski, prezes zarządu PZG.

BMW Group jest związana z golfem od lat, między innymi jest sponsor tytularny prestiżowych turniejów, takich jak BMW PGA Championship, BMW Championship czy BMW Masters. Ambasadorem marki BMW od 2003 roku jest Martin Kaymer, urodzony w Niemczech w 1984 roku światowej klasy zawodnik, obecnie najlepszy golfista Niemiec. W 2011 roku był numerem 1 w rankingu światowym, odniósł zwycięstwo m.in. w PGA Tour i Sunshine Tour, a także aż 10 razy triumfował w European Tour.

Więcej informacji na temat działalności BMW na rzecz golfa: http://www.bmw-golfsport.com

BMW Group
Firma BMW Group, oferująca marki BMW, MINI, motocykle Husqvarna i Rolls-Royce, jest czołowym producentem samochodów i motocykli. Jako firma globalna BMW Group posiada 29 zakładów produkcyjnych w 14 krajach oraz globalną sieć sprzedaży w ponad 140 krajach.W roku 2011 firma BMW Group sprzedała ponad 1,67 mln samochodów oraz ponad 113 000 motocykli na całym świecie. Dochód przed opodatkowaniem za rok finansowy 2011 wyniósł 7,38 mld euro, a przychody wyniosły 68,82 mld euro. Na dzień 31 grudnia 2011 r. zatrudnienie w przedsiębiorstwie wynosiło ok. 100 000 pracowników.Sukces BMW Group wynika z myślenia długofalowego oraz podejmowania odpowiedzialnych działań. Dlatego też przedsiębiorstwo stworzyło politykę równowagi ekologicznej i społecznej w całym łańcuchu wartości, pełnej odpowiedzialności za produkt i jasnych zobowiązań do oszczędzania zasobów, która to stanowi integralną część jego strategii rozwoju. Efektem tych działań i starań jest uplasowanie BMW Group po raz ósmy z rzędu na pozycji lidera branży w indeksie zrównoważonego rozwoju Dow Jones.

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupview