Żakowska, Sulima i Malinowski najlepszymi golfistami reklamowej branży

19 września 2012

W minioną niedzielę, 16 września, odbył się turniej golfowy dla branży reklamy internetowej BizOn Golf Cup 2012. Zwycięzcami zostali: Izabela Sulima z Hewlett-Packard Polska w kategorii beginners kobiet, Artur Malinowski z Media Direction w kategorii beginners mężczyzn oraz Anna Żakowska z Infinity Media w kategorii open.

Zawody, rozegrane na polu golfowym Lisia Polana, były zwieńczeniem trzeciej edycji szkoły gry w golfa BizOn Golf Cup, organizowanej przez BizOn media – sieć reklamy skierowanej do biznesu.

Turniej odbył się podczas trzeciego, ostatniego, spotkania BizOn Golf Cup – szkoły gry w golfa dla branży reklamy online, do uczestnictwa w której zaproszono kilkudziesięciu przedstawicieli największych domów mediowych oraz kluczowych partnerów sieci BizOn media. Celem spotkań było spędzenie czasu w innej niż zawodowa atmosferze. Nie zabrakło jednak emocji i rywalizacji. Na listach startowych znalazło się aż 41 osób.

Najlepsi w turnieju okazali się:
Begginers kobiety
1. Izabela Sulima, Hewlett-Packard Polska
2. Małgorzata Głażewska, Hewlett-Packard Polska
3. Anna Majewska, Orange Polska
Begginers mężczyźni
1. Artur Malinowski, Media Direction
2. Krzysztof Mocek, Carat Polska
3. Aleksander Nitka, Media Direction
Open
1. Anna Żakowska, Infinity Media

Zwycięzcom turnieju wręczono atrakcyjne nagrody ufundowane przez Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, CD Projekt oraz Hewlett-Packard.

Partnerem merytorycznym wydarzenia BizOn Golf Cup był Polski Związek Golfa, a partnerem organizacyjnym agencja golfowa Discover Golf.

BizOn media to sieć reklamy biznesowej, działająca w ramach grupy ARBOinteractive. BizOn media oferuje reklamę adresowaną do grupy celowej „biznes” i odpowiada za zarządzanie i sprzedaż powierzchni reklamowej na ponad 110 selektywnie dobranych witrynach, których użytkownikami są przede wszystkim osoby wykształcone, dobrze zarabiające, w wieku 25-49 lat, piastujące wysokie stanowiska, bądź prowadzące działalność gospodarczą. Jest to pierwsza tematyczna sieć reklamowa w Polsce.

ARBOinteractive to grupa działająca w obszarze internetu i nowych mediów, specjalizującej się przede wszystkim w reklamie internetowej. W strukturze grupy istnieje szereg produktów dedykowanych poszczególnym obszarom marketingu online, takim jak: reklama display (sieci ARBOnetwork,  BizOn media oraz beauty network), reklama w modelu RTB (adXchange), reklama behawioralna (behavia oraz Business Audience), wideo online (V2Media), reklama intekstowa (system SmartContext), działania w społecznościach i advergaming (AdAhead), performance marketing (Goldbach Response) oraz reklama mobilna (MOBahead).

Grupa ARBOinteractive jest drugim pod względem zasięgu, zaraz za Google, największym podmiotem w polskim internecie, a jej sieci reklamowe ARBOnetwork oraz BizOn media są liderami zasięgu w swoich kategoriach. W roku 2009 ARBOinteractive zostało przez serwis Internet Standard wybrane Firmą Roku.

ARBOinteractive jest częścią Goldbach Group międzynarodowej firmy, lidera w zakresie komunikacji elektronicznej oraz planowania działań marketingowych w mediach interaktywnych. W skład Goldbach Group wchodzą Goldbach Audience (dostawca powierzchni reklamowej w internecie), Goldbach Interactive (agencja interaktywna) oraz Goldbach Media (dostawca powierzchni reklamowej w telewizji oraz radiu). Goldbach Group działa na wielu rynkach europejskich m in. w Szwajcarii, która jest jej centrum kompetencyjnym, a także w  Niemczech, Austrii, Czechach, Rumunii, Rosji oraz innych krajach Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej. W roku 2011 zysk operacyjny Goldbach Group wyniósł 30 mln franków. Od 15 czerwca 2007 firma jest notowana na szwajcarskiej giełdzie – SIX Swiss.