BizOn Golf Cup 2011

14 września 2011

W minioną sobotę na podwarszawskim polu Lisia Polana odbył się turniej finałowy BizOn Golf Cup 2011, podsumowujący drugą edycję spotkań szkoleniowych dla przedstawicieli branży reklamowej. Nagrody dla zwycięzców 9-dołkowego turnieju: Magdaleny Stróżyńskiej z Media Direction Digital, Marka Piecha z domu maklerskiego X-Trade Brokers oraz Jakuba Abramczyka z Verint, ufundowała m.in. grupa ARBOinteractive, odpowiedzialna za emisję billboardów kampanii reklamowej TerazGolf.

Pozostałymi fundatorami nagród w trzech kategoriach („Beginners” dla kobiet i mężczyzn oraz „Open”) byli: Teatr 6. Piętro, ASUS oraz Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris.

Do uczestnictwa w szkoleniu i turnieju golfowym BizOn Golf Cup zaproszono aż czterdziestu przedstawicieli największych domów mediowych oraz kluczowych klientów sieci BizOn media – pierwszej w Polsce tematycznej sieci reklamy internetowej adresowanej do grupy celowej „biznes”.

Uczestnicy przez trzy tygodnie spotykali się na Lisie Polanie pod okiem trenerów (m.in.: Mike O’Brien, Arkadiusz Rutkowski oraz Olga Szmit z ramienia Polskiego Związku Golfa, który był partnerem całego wydarzenia), by doskonalić umiejętności golfowe.

Polski oddział ARBOinteractive obejmuje sieć reklamy tematycznej ARBOnetwork, sieć reklamy biznesowej BizOn media, sieć internetowej reklamy wideo – V2Media, pierwszą w Polsce sieć reklamy behawioralnej – behavia, agencję zaawansowanych kampanii SEM – LOGICSEARCH, system reklamy intekstowej SmartContext, dział sprzedaży Facebooka – Facebook NOW, agencję niestandardowych mediów interaktywnych – AdAhead, agencję interaktywną adKing,  inkubator pomysłów internetowych NewMedia Labs.

Partnerem wydarzenia była również agencja Discover Golf.