The 2nd Golf Business Conference w Warszawie

28 listopada 2007

W kwietniu przyszłego roku w Warszawie odbędzie się The 2nd Golf Business Conference. Konferencja – objęta honorowym patronatem m.in. Polskiego Związku Golfa – organizowana przez firmę Golf Poland jest jednym z najważniejszych spotkań branży golfowej w tej części Europy.

Obecnie w Europie Centralnej jest ponad 130 pól golfowych, przy czym liczba ta bardzo dynamicznie rośnie. Cały czas powstają nowe, różnorodne projekty – od wysoko-budżetowych ośrodków golfowych po miejskie, tanie pola pitch & putt. Podobnie szybko rośnie liczba osób grających w golfa. W narodowych związkach golfowych zarejestrowanych jest już ponad 40.000 osób. Trudno jest oszacować dokładną liczbę osób grających w golfa, jednak można przyjąć że tylko w Polsce kontakt z golfem ma ponad 10.000 ludzi. Jednocześnie rośnie znaczenie turystyki golfowej, która może się stać w niedalekiej przyszłości ważnym czynnikiem dalszego rozwoju golfa.

Podczas konferencji swoje wykłady zaprezentuje znamienite grono międzynarodowych ekspertów. Wśród nich znajdują się: Denise Adams (międzynarodowy ekspert i autor ponad 80 programów członkowskich dla klubów golfowych z całego świata), David MacLaren (dyrektor grupy najlepszych pól golfowych Europy – PGA European Tour Courses, do której należny obecnie 11 obiektów w różnych krajach), prezydent Związku Menadżerów Obiektów Sportowych – Jerry Kilby (posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu najlepszymi polami golfowymi), Terry Coates (jedna z największych sław w dziedzinie turystyki ze szczególnym uwzględnieniem turystyki golfowej), Michael Pask (dyrektor największej na świecie firmy zajmującej się szeroko rozumianym marketingiem sportowym) oraz Ian Randell – dyrektor PGA’s of Europe.

– Organizacja konferencji w Polsce jest bardzo ważnym czynnikiem stymulującym rozwój golfa w naszej części Europy – mówi Paweł Lewiński, organizator. – Takie spotkanie w jednym miejscu ludzi związanych z biznesem golfowym, jest bardzo potrzebne. Każdy z delegatów dysponuje różnorodnymi doświadczeniami, zarówno na rynkach wysoko rozwiniętych jak i tych szybko się rozwijających a konferencja daje okazję do wymiany tych doświadczeń.

– W ciągu ostatnich kilku lat, dzięki programom promującym grę w golfa prowadzonym przez Polski Związek Golfa, zauważyliśmy niemały wzrost liczby graczy w Polsce, głównie członków Klubu Zielonej Karty, z którego rekrutują się już dziś członkowie klubów golfowych. Mamy nadzieję, że Golf Business Conference spowoduje, że wzrośnie zrozumienie tej gry na szczeblu samorządowym, jak i zainteresowanie budową pól golfowych, zwłaszcza publicznych, co stworzy członkom KZK możliwość doskonalenia gry i spowoduje jeszcze większy wzrost liczby osób uprawiających ten sport w Polsce – stwierdza Prezes PZG, Piotr Mondalski.”

– Każdy kolejny rok przynosi coraz większy rozwój golfa w Polsce i w całym rejonie Centralnej i Wschodniej Europy – zauważa Marek Podstolski, Prezydent PGA of Poland. – Istnieją już bardzo dobre pola golfowe, na których mogą być rozgrywane największe turnieje. Dzięki programom edukacyjnym PGA of Poland wzrasta liczba i profesjonalizm nauczycieli gry w golfa w Polsce. Jest to bez wątpienia rejon w którym będziemy obserwować dynamiczny rozwój tego sportu.

Denise R. Adams, Vice Prezydent, Marketing, Kitson & Partners stwierdza: Obserwujemy że w biznesie golfowym na całym świecie deweloperzy i właściciele pól golfowych spotykali się z identycznymi wyzwaniami. Istnieją sprawdzone strategie marketingowe którymi trzeba dzielić się z rozwijającymi się rynkami golfowymi oraz deweloperami. Wspomniana wiedza w połączeniu z dobrze przemyślaną i prowadzoną kampanią marketingową zredukują rozmiar wyzwania i pomogą rozwijającym się rynkom i deweloperom osiągnąć zamierzone cele. Golf Business Conference jest idealnym miejscem by podzielić się pomysłami, strategiami oraz nowymi standardami w zarządzaniu zarówno na prywatnych polach jak i w otwartych klubach golfowych.

Sponsorem głównym konferencji jest firma Toro.
Sponsorami wspierającymi zostali: Jeff Howes Golf Design, Syngenta i Eurobest.
Oficjalnym przewoźnikiem konferencji są Polskie Linie Lotnicze LOT.
Patronat Medialny objęły: Golfbusinessnews.com; Golf Digest Cz&S; golf Course Architecture; Sportplus; Golf&Life; Golf, Golf24.pl oraz Manager Magazin.
Patronat Honorowy: Polski Związek Golfa; PGAs of Europe; PGA of Poland; EGA; CECTA; EGCOA; CMAE.

Organizatorem konferencji jest firma Golf Poland.
Kontakt: tel. +48 503-041-628 lub biuro@golfpoland.pl.
Więcej na www.golfconference.eu