Golf z brylantem w tle

17 kwietnia 2007

A&A Dom Jubilerski zaprasza na czwarty ogólnopolski dwudniowy Turniej Golfowy o Brylant A&A Domu Jubilerskiego, który odbędzie się pod patronatem PZG w pierwszy weekend czerwca (2-3.VI), na polu golfowym Golf Palace Country Club w Woli Błędowej k/Łodzi. Zwycięzca otrzyma statuetkę z kunsztownie oprawionym brylantem, a sam turniej dodatkowo ubarwią konkursy Hole in One oraz Longest Drive.

Brylanty na polu golfowym? Ta pozorna sprzeczność szybko przestała budzić zdziwienie tych, którzy znaleźli się wśród zaproszonych gości kolejnych edycji Turnieju Golfowego o Brylant A&A Domu Jubilerskiego. W tym roku, 2 i 3 czerwca po raz czwarty na polu golfowym w Woli Błędowej k/Łodzi będziemy mieli okazję obserwować ten swoisty mariaż golfa i sztuki jubilerskiej w najlepszym wydaniu. Golf, swoją otoczką tradycji i ekskluzywności, a także – na pierwszy rzut oka skomplikowaną formułą procedur, regulaminów, wymogów etykiety i stroju – przypomina nieco konwenanse monarchii albo znany z literatury, kolonialny, klubowy styl dla wybranych. Nic nie uzupełnia lepiej tej filozofii życia, niż brylant – symbol luksusu, klasy, dobrego smaku. Gustownie oprawiony stał się stylową otoczką tego wyjątkowego wydarzenia, zjednoczył przedstawicieli kultury, biznesu i polityki, stał się pretekstem do spotkania dla przedsiębiorców i biznesmenów oraz okazją do nawiązania nowych kontaktów, czy wymiany poglądów w malowniczej scenerii pola golfowego.

Jak co roku organizatorzy zadbali, by i w tegorocznej, IV już edycji Turnieju, zmaganiom golfistów towarzyszyły silne emocje związane nie tylko ze sportową, dżentelmeńską rywalizacją, ale i z nagrodami. Wspaniała statuetka projektu pani Anny Majsterek, ręcznie wykonana według starej szkoły rękodzieła złotniczego w pracowni A&A Domu Jubilerskiego – zrobiony ze złota i srebra kij golfowy i złota piłeczka z kunsztownie obsadzonym brylantem – przeznaczona jest dla zwycięzcy turnieju (I miejsce w kategorii OPEN). Dla laureatów dodatkowych konkursów – Hole in One i Longest Drive również przewidziano prestiżowe nagrody. Ten, kto zgodnie z zasadami konkursu, umieści piłeczkę w dołku tylko jednym uderzeniem kija golfowego otrzyma brylantowo-szafirową kolię, natomiast autor i autorka najdalszego uderzenia będą mógli cieszyć się ekskluzywnymi, markowymi zegarkami. Dla zwycięzcy w konkurencji Nearest to the Pin (piłka najbliżej dołka) przewidziano 5-dniowy pobyt w Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita.

Choć na polu golfowym najciekawsza jest gra, organizatorzy zadbali również o szereg dodatkowych atrakcji. Dla ponad tysiąca uczestniczących w uroczystościach finałowych gości przewidziano: piknik na trawie, pokazy mody, jazdy próbne luksusowymi samochodami, pokazy tańca i fitness oraz niezwykłą plenerową prezentację biżuterii A&A Domu Jubilerskiego. Przez cały czas pikniku Pracownia A&A Domu Jubilerskiego będzie prowadziła profesjonalny serwis biżuterii należącej do zaproszonych gości. W ciągu kilku minut ulubione precjoza odzyskają wspaniały blask, aby przez następne lata cieszyć oczy swoich właścicieli.

A&A Marketing już po raz czwarty udowodni, że golf to coś więcej niż tylko sport. To styl życia a nawet sposób myślenia, który budzi żywe emocje.

Zgłoszenia na turniej są przyjmowane na stronie www.golf.aia.pl

Organizator turnieju:
A&A Marketing

Patroni honorowi turnieju:
Prezydent Miasta Łodzi Jerzy Kropiwnicki
Marszałek Województwa Łódzkiego Stanisław Witaszczyk
Polski Związek Golfa

Patroni medialni:
Gazeta Wyborcza, Radio Łódź, www.golf24.pl, www.golfmedia.pl, Manager Magazin, www.onet.pl, TVP 3, www.golf.pl, Top Class, Prestige House, Golf Mediatour, Moda&Styl, Świat Elit, Good Life, Magazine, Exclusive Design, Gentleman, Villa.