Otwórz wyszukiwarkę
Zamknij wyszukiwarkę
Zaloguj się
Zaloguj się do konta golfisty

Golf Open Days – prawie stu nowych golfistów

W tym tygodniu minął rok działalności Discover Golf – agencji specjalizującej się w wydarzeniach golfowych i marketingu sportowym. Jednym z celów firmy prowadzonej przez duet Michał Michałowski/Jakub Zajdel jest przyciąganie do golfa nowych pasjonatów.

– Konsekwentnie i świadomie realizujemy strategię inwestowania w graczy początkujących. Nie chcę, żeby to źle zabrzmiało, ale nie interesuje nas tworzenie kolejnych produktów dla obecnych golfistów. Naszym celem jest zwiększenie „kategorii golf” na rynku, a nie osiągniemy tego organizując kolejne turnieje dla zaawansowanych – mówi Michał Michałowski.

– Stąd szukamy alternatywnych form dotarcia do i aktywizacji nie-golfistów – opowiada Zajdel i dodaje, że beneficjentami takiego działania będą nie tylko sami gracze, ale również obiekty typu driving range, pola golfowe. Jak twierdzą, zyska całe polskie środowisko golfowe, bo ze wzrostem świadomości i liczby graczy rośnie szeroko rozumiany popyt na golfa.

Tak zrodził się pomysł na Golf Open Days. Akademie golfa miały sięgnąć po nowych golfistów, zainteresować sportem, umożliwić zrównoważony rozwój. Przez cały sezon na obiektach Golf Parks Poland, w każdą środę, nowi entuzjaści tego sportu spotykali się na zajęciach, ćwiczyli technikę, wychodzili na pole pitch&putt, a z końcem sezonu część z nich przystąpiła do egzaminu na Zieloną Kartę.

Zasada była jedna – przychodzisz, kiedy chcesz. Nie było obligacji uczestnictwa w większej liczbie zajęć. Dlatego trafiali się uczestnicy, którzy po jednym razie stwierdzali, że to nie dla nich. Ale byli i tacy, którzy z dwudziestu akademii uczestniczyli prawie w każdej. Wraz z rozwojem sezonu, wykrystalizował się trzon grupy, który z każdymi kolejnymi zajęciami szlifował formę na 3-dołkowym polu. Zajęcia okazjonalnie wzbogacane było o mini konkursy.

– Kluczem do sukcesu okazała się niska, jak na warszawskie warunki, cena, a także brak przymusu do wykupienia całych pakietów. To wszystko sprawiało, że uczestnicy przyciągali przyjaciół, przyjaciele znajomych i grupa się rozrastała – zdradza Zajdel.

W cotygodniowych akademiach wzięło udział ponad 90 osób. Zwieńczeniem cyklu był październikowy obóz Beginners Cup, który odbył się na polu Mazury Golf & Country Club. W różnych kategoriach rywalizowali zielonokartowcy, ale także zupełnie początkujący gracze, dla których wyjazd był pierwszym kontaktem z tym sportem. Na wyjazd udało się namówić kilku doświadczonych golfistów.


Więcej aktualności

Partner Strategiczny

Partner Generalny

Zarezerwuj TEE TIME
Dostępność WCAG